Ősi idegenek és a repülőgépek
A régészek érdekes tárgyakat fedeztek fel az inkák és az egyiptomiak területén. Meglepően hasonlítanak a mai repülőgépekre, helikopterekre és űrhajókra.
Ezek a kis aranyszobrocskák kb. két hüvelyk hosszúak, és becslések szerint i.e. 800 és 500 között készültek. Egyes régészek úgy vélik, hogy a tárgyak inkább állatokat ábrázolnak, de ez nem valószínű.
Az is érdekes, hogy a szárnyakon apró spirálokból álló, díszítő rajzok láthatók, amik a dél-amerikai ősi indiánok ábrázolásmódjára jellemző. Ezek a szobrok sokmindenre utalhatnak. Néhányak szerint madarak, mások szerint az inkák fejlett intelligenciáját mutatja, vagyis, hogy jelen voltak az idegenek, befolyásolva a civilizációk életét.
1997-ben a kutatók megépítették a szobrok életnagyságú, pontos mását, és tesztelték képességeiket. Meglepően jól teljesítették mind a manővereket, mind a fel és leszállásokat a rádiós távírányító segítségével.
A történelem során számos bizonyíték mutatja, hogy az ember megpróbálta elérni a repülést, és elképesztő eredményeket értünk el. A 16. században Leonardo Da Vinci egy szárnyas repülőgépet és egy megmunkálatlan helikoptert tervezett, majd a Wright fivérek sikeresen megtervezték, megépítették az első, gyakorlatban működő repülőgépet, majd elsőként emelkedtek a levegőbe 1903-ban.
Rejtélyes dombornyomott faragványokat találtak Egyiptomban, Abydos templomában, amiket Dr. Ruth Hover fényképezett le. Ezek a képek hasonlítanak a modern repülőgépekre.
1898-ban egy sajátos, hat hüvelykes, fából készült tárgyat találtak egy sírban, Saqquaranál, Egyiptomban, ami i.e. 200-ban készült. A tárgynak volt teste és 7 hüvelykes szárnyai, amik enyhén lefelé görbültek, továbbá kormánya és farka. Úgy tűnt, egy ősi repülőgép modellre bukkantak. Mivel 1898-ban még nem találták fel a repülőgépet (nem számítva az ókori Egyiptomot), így „madár” címkével ellátva tárolták a kairói múzeumban. A tárgyat évekkel később elővették, és Dr. Khalil Messiha,- az ókori tárgyak szakértője- tanulmányozni kezdte más tudósokkal. Arra a következtetésre jutottak, hogy a repülő tárgyra jellemző a nagyon fejlett aerodinamika. Az íves szárnyak, ma dihedrális ( fordított V-beállítású) szárnyakként ismert, ami a felfelé repülésben segít. Egy hasonló tervet alkalmaznak a szuperszónikus Concord repülőgépeken.
Abydos, Egyiptom
Ezen a domborművön repülőgépek láthatók, amint valószínűleg bombát dobnak le. A bal felső sarokban egy modern helikopterre hasonlító szerkezet.